Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is importelektronica.nl betrouwbaar ?

Hallo ,
Ik wil graag beats kopen bij deze site alleen heeft iemand ervaringen of verhalen gehoord over deze site?
Het gaat me er niet om of hij echt is maar wel of de levering klopt en dat de beats wel een beetje aardige geluidkwaliteit hebben en dat ze wel echt lijken.

Mvg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
557

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De website verkoopt neppe Beats koptelefonen, de bedrijfsgegevens staan weggedrukt in de algemene voorwaarden en de algemene voorwaarden zelf is zo lek als een mandje.

Afgezien van het feit dat het een geregistreerd bedrijf is zou ik op zoek gaan naar een andere shop. Niet zo zeer omdat ik bang ben dat je het nooit ontvangt maar meer om het feit dat ze naar mijn visie rotzooi verkopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geldt dat ook voor fyygame ???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fyygame zal ik ook niet aanraden. Geen telefoonnummer, geen adres, eenhotmail account en skype acoount. Niet echt gebruikelijk voor normale bedrijven. Ik raadje af daar te kopen. Wat ik zal aanraden is om het bij een bekender bedrijf te kopen, dan ben je misscien duurder uit, maar weet je zeker dat je hetkrijgt, en geen nepproducten..

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding