is importelektronica.nl betrouwbaar ?

Hallo ,
Ik wil graag beats kopen bij deze site alleen heeft iemand ervaringen of verhalen gehoord over deze site?
Het gaat me er niet om of hij echt is maar wel of de levering klopt en dat de beats wel een beetje aardige geluidkwaliteit hebben en dat ze wel echt lijken.

Mvg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

De website verkoopt neppe Beats koptelefonen, de bedrijfsgegevens staan weggedrukt in de algemene voorwaarden en de algemene voorwaarden zelf is zo lek als een mandje.

Afgezien van het feit dat het een geregistreerd bedrijf is zou ik op zoek gaan naar een andere shop. Niet zo zeer omdat ik bang ben dat je het nooit ontvangt maar meer om het feit dat ze naar mijn visie rotzooi verkopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geldt dat ook voor fyygame ???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fyygame zal ik ook niet aanraden. Geen telefoonnummer, geen adres, eenhotmail account en skype acoount. Niet echt gebruikelijk voor normale bedrijven. Ik raadje af daar te kopen. Wat ik zal aanraden is om het bij een bekender bedrijf te kopen, dan ben je misscien duurder uit, maar weet je zeker dat je hetkrijgt, en geen nepproducten..