Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan vlc bestand ts video niet afspelen?

dvd's spelen zonder problemen op mijn blu ray speler op internet staat vlc kan alle bestanden afspelen? maar waneer ik een dvd wil bekijken op vlc player krijg ik telkens fout vlc is niet in staat om mrl file video te openen? indien de schijf zou beschaadigd zijn zou hij ook niet spelen op mijn blu ray speler toch?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

VLC kan meestal .ts-bestanden afspelen, maar soms zijn er problemen door specifieke coderingen of beschadigde bestanden.

Als jouw DVD goed werkt op de Blu-ray-speler maar niet op VLC, kan het zijn dat VLC de schijf of het bestand niet goed leest. Dit kan komen door beveiliging op de DVD of omdat het bestand zelf corrupt is.

Er kan ook een probleem zijn met de instellingen van VLC. Zorg ervoor dat je de laatste versie van VLC hebt en kijk of je de DVD direct kunt afspelen via 'Media' > 'Schijf openen'.

Hebben jullie vergelijkbare problemen gehad met VLC en welke oplossingen werkten voor jullie? Laat je tips en ervaringen achter!
(Lees meer...)
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing