Als ik een Youtube-video kijk loopt hij vast, hoe kan ik dit oplossen?

Als ik een video kijk op YouTube loopt die om de 2 seconden vast en om de 3 keer bufferen komt er een zwarte scherm met een laadicoon.
Ik vind dit wel een beetje irritant.
Hoe kan ik dit oplossen.
Alle antwoorden en adviezen zijn welkom.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
8.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Doe even een speedtest zodat je weet hoe de vlag erbij hangt voor wat de snelheid betreft van je internet verbinding. http://www.speedtest.net
Alles boven de 11Mbit/s is snel genoeg voor 720P-1080P
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Sammyboyyy, ik gebruik de website van YouTube
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Beste Nossie, hierbij geef ik antwoord op jouw vragen:
V: Op wat voor apparaat?
A: Op mijn Medion E1235T 2 in 1 laptop. V: Welke Windows versie?
A: Windows 10 Home V: Welke snelheid heeft jouw internetverbinding?
A: Ping
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Meer info komt later
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
" V: Welke snelheid heeft jouw internetverbinding?
A: Ping"
Ping is geen snelheid. Ping is een echo reply, dus hoelang duur een roundtripje van een ping-pakettje.
Waarom doe je geen speedtest zoals ik al voor stelde?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
A: Ping:67 ms, Download: 12.39 mbps, Upload: 10.05 mbps
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
V: Hoeveel geheugen heeft jouw apparaat?
A: 115GB waarvan 101GB gebruikt en 14.2GB beschikbaar
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
V: Welke processor gebruik je?
A:Intel Atom Z3735F
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik hoop hiermee voldoende vragen te hebben beantwoord en meer info te hebben verschaft.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Toruwens, ik gebruik Vivaldi en Mozilla Firefox.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Iets meer informatie is handig om een beter antwoord te geven op je vraag.
-op wat voor apparaat? Telefoon (Android of iOS en welke versie), pc (Welke Windows versie) mac (Welke software versie)
-Welk internet type? Mobiel 3G, 4G of wifi?
-Welke snelheid heeft je internet verbinding? Je kunt een snelheids test doen op www.speedtest.net of mobiel via de app van Ookla Speedtest.
-Heb je nog andere problemen, laden websites gewoon snel of is dat ook traag?
-Indien op een telefoon: Gebruik je de app of de website?
-Hoeveel geheugen en wat voor processor heeft je apparaat?
-Indien mobiel: Is het alleen bij gebruik van 3G of 4G of juist je thuis wifi? Gaat het op een ander wifi netwerk beter? Je ziet het, er zijn veel dingen die invloed kunnen hebben op het afspelen van Youtube video. Probeer zoveel mogelijk aanvullende informatie te geven, des te gerichter kan er antwoord worden gegeven. Succes. Nossie

Antwoorden (2)

Misschien ligt het aan je internetverbinding. Gebruik je de app of website? Als je de app gebruikt is zou het een goede oplossing kunnen zijn om de app te verwijderen en daarna weer opnieuw te downloaden.
6 jaar geleden
Als de snelheid van je internetverbinding goed is, dan zou je nog de volgende oplossingen kunnen proberen:
1. Ga, voordat je een YouTube-video gaat afspelen, in je internetbrowser naar Extra > Opties > Privacy en wis alle geschiedenis inclusief cookies.
Als dit geen oplossing biedt:
2. Ga in je browser naar Extra > Opties > Prestaties en haal het vinkje bij 'Hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar' weg.

Misschien moet je even zoeken, want niet alle browsers kennen onder Opties dezelfde begrippen als die ik hierboven noem.
Pieter2011