Weet iemand de site waarop je de link van een youtubefilmpje in kan vullen en die het dan omzet naar een mp3-bestand in Itunes?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

ja, je hebt geluk :D
www.zamzar.com
je vult hier de url in, je vult je formaat in (ik heb een ipod touch, dus ik vul in: ipod (ik weet niet wat jij hebt, maar je moet voor een gewone ipod het kopje 'ipod' aanklikken en voor iphone het kopje 'iphone'))
dan vul je je e-mail in en drukt op 'convert'
dan krijg je na een paar seconden tot een paar minuten (dat ligt van je computer, het filmpje en je provider af) een e-mail van zamzar waarin een link staat om het filmpje te downloaden. Ik heb hier inmiddels al ongeveer 50 filmpjes mee gedownload, en nog 0 virussen en ook nog geen Trojan Horses of iets dergelijks :D

Toegevoegd na 1 minuut:
oh ja, zo krijg je wel een filmpje, dus als je alleen geluid wilt kun je even een converter downloaden en dan is het zo gepiept :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, die bestaat: http://www.video2mp3.net/