Hoe kan ik een webpagina opslaan als afbeelding en dan hier bij GV als extra uitleg toevoegen?

Het gaat om de inlogpagina van hotmail. Ik heb daar een vraag over.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
4K

Het beste antwoord

Ga naar de site van hotmail waar je moet inloggen. Druk op je toetsenbord op de knop PrtScrn (Printscreen).

Sart het programma Paint (Start/uitvoeren/mspaint) en rechtsklik op een wit gedeelte en kies "Plakken". Nu kan je nog eventueel bijsnijden in mspaint.

Daarna kiezzen voor Bestand/Opslaan als/... en onderaan jpg kiezen of iets anders (bmp, ...)

Dan je vraag op goeievraag zetten en onderaan kiezen voor "Afbeelding toevoegen" en dan bladeren naar waar je het bestand van mspaint bewaard hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Druk op de PrtSC knop boven op je toetsenbord. Ga naar paint en druk op de ''plakken'' knop. Sla dst paintbestand op en voeg die hier toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als digibeet doe ik het op de volgende manier. Klik met je rechtermuisknop op het onderwerp of afbeelding en ga dan naar opslaan als en doe dat bij afbeeldingen. Stel je vraag op Gv en en klik op afbeelding toevoegen en daarna op bladeren. Klik dan op afbeeldingen en op de afbeeldingen die wilt plaatsen. Volgens mij moet het zo lukken.Succes.