Hoe facebook account verwijderen?

Ben nu al zeker 4 maanden bezig om mijn facebook account verwijderd te krijgen!
Div mails gestuurd eindelijk kreeg ik een link van facebook om het te verwijderen,heb ik dus netjes gedaan kreeg een mail terug dat mijn account op lijst stond van te verwijderen accounts dat was 2 maanden geleden maar mijn account is nog steeds niet verwijderd!
Weer div mails gestuurd maar geen enkele reaktie terug gekregen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan je account verwijderen met die link maar dan moet je er wel voor zorgen dat je NIET meer inlogd want dan wordt je account weer geactiveerd. Toegevoegd na 52 seconden: Na 2 weken wordt het definitief verwijderd. Dit is je bedenktijd.

Uit "De Pers" van afgelopen vrijdag: Zo is het bij Facebook vrij makkelijk om je account te ‘deactiveren’, maar daarmee is ook alles gezegd. Want achter de schermen bewaart Facebook gewoon al je foto’s, contacten en gegevens; je account wordt in een soort sluimerstand gezet voor het geval je ooit nog terug wilt. Net die rare ex die voor de zekerheid je boxershorts bewaart, voor het geval je het ooit nog een kans wil geven. Na een week, maand of zelfs een jaar kun je gewoon weer je account activeren en doen alsof er nooit wat gebeurd is. De foto’s staan er nog gewoon op en oude posts van vrienden zijn nog steeds zichtbaar. Wil je echt definitief, 100 procent zeker af van je Facebook-leven? Dan moet je iets doortastender zijn. Ga naar het adres http://www.facebook. com/help/contact.php?show_ form=delete_account en vul daar je gegevens in. Je account wordt dan twee weken gedeactiveerd. Kom in die tijd op geen enkele manier in de buurt van Facebook: niet proberen in te loggen, ook niet via je iPhone, klik nergens op ‘Vind ik leuk’; blijf er gewoon van weg. Na twee weken wordt je account volledig verwijderd. zie bron, blz 14. Toegevoegd na 30 seconden: http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account de URL nog een keer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100