Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan de persoon het zien als je hem verwijdert op linkedin?

Als je iemand op linkedin verwijdert, krijgt die persoon daar dan bericht van? Volgens de beschrijving op: http://www.linkedin.com/answers/using-linkedIn/ULI/680598-24094042 (het antwoord dat begint met "Here's what you can do... If the person is in your network:")

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
32.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, die persoon krijgt er geen bericht van. Hij zal alleen weten dat jij de verbinding hebt verbroken wanneer hij er zelf achterkomt dat er iemand is verdwenen, en wanneer hij daarna zelf op zoek gaat naar wie dat dan zou kunnen zijn.

Toegevoegd na 2 minuten:
 
Ik heb dit wel eens als truc gebruikt bij iemand die graag een connectie met mij wilde hebben, maar waarbij ik dat niet zag zitten.

Hij stuurde mij elke paar weken een connectieverzoek. Ik weigerde steeds, maar na een paar weken was het weer raak.

Uiteindelijk accepteerde ik zijn connectieverzoek. Drie dagen later heb ik de connectie met hem verbroken. Hij heeft dat nooit gemerkt; zo was ik dus mooi van zijn herhaalde connectieverzoeken af gekomen.

Toegevoegd na 3 minuten:
 
Gedurende de tijd dat ik met deze persoon een connectie had, heb ik natuurlijk ingesteld dat mijn connecties mijn connectielijst niet konden bekijken - anders zou deze persoon daar misschien in gaan grasduinen, en dat wilde ik niet.
(Lees meer...)
Cryofiel
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Haha, het is niet die persoon in kwestie hoor die jou verzoeken bleef sturen! Dat is linkedin zélf: als iemand niet ingaat op het verzoek, blijft linkedin proberen en proberen, x-aantal keer. Is heel vervelend, niet enkel voor jou, maar ook voor de vrager, die het toch wel begrijpt als je niet wil. En trouwens, vele mensen laten linkedin gewoon 1x door hun maildatabase lopen, en linkedin stuurt dan automatisch naar ALLE mailadressen (herhaaldelijk) dezelfde uitnodiging. Dus, don't flatter yourself, :D.

Andere antwoorden (1)

Nee, de persoon krijgt daar geen bericht van, maar ziet natuurlijk wel dat er "iemand" weg is aan het aantal connecties.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding