Kan ik de audioinstellingen herstellen in mijn Windows 10?

Ik heb mijn versie van Windows 10 terug gezet naar een vorige versie omdat ik problemen had bij het installeren van mijn e.card reader. Spijtig genoeg ben ik mijn geluid kwijt. Kan ik dat oplossen omdat ik mijn video's nu zonder klank moet bekijken?

5 maanden geleden
in: Internet
fremar
5 maanden geleden
https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/geluids-of-audioproblemen-in-windows-oplossen-73025246-b61c-40fb-671a-2535c7cd56c8
samaiphon
5 maanden geleden
probleem opgelost na een lang gesprek met de klantendienst van HP; uiteindelijk audio drivers van Windows 8 geïnstalleerd en nu werkt het geluid weer maar enkel als oortjes of speaker aangesloten is.

Geef als eerste antwoord