youtube views niet omhoog

Ik vind het erg raar mijn youtube views gaan niet omhoog!! Ik had bijna dagelijks 100 kijkers maar wat ik nu zie al 2 dagen dat het bij 599 kijkers blijft !!! Dus ik ging hem zelf bekijken om te kijken of er een bug was of niemand keek maar er is blijkbaar een bug dit vind ik erg vervelend kan iemand mij helpen???

Weet jij het antwoord?

/2500

Het kan zijn dat er andere filmpjes bij zijn gekomen die je krijgt als je jouw titel intypt, en dat die hoger staan dan jouw filmpje waardoor die andere filmpjes eerder worden aangeklikt dan jouw filmpje. Een oplossing kan zijn dat je (meer) tags moet toevoegen ;)

Het gaat om Unique Viewers. Dus als je steeds dezelfde mensen hebt die er naar kijken dan gaat je kijkersaantal niet omhoog. En soms duurt het gewoon even totdat het zichzelf update.

Je filmpjes stonden de eerste week wellicht bovenaan in een categorie. Nu zijn er andere filmpjes bij gekomen, en staan dus niet meer bovenaan, en worden niet meer 'zo maar' aangeklikt

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100