is blokkeren op facebook zichtbaar?

Als je iemand geblokkeerd wilt hebben op facebook krijgt die gene daar dan ook bericht van?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
17.7K

Antwoorden (5)

Het antwoord is nee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Irritant hè, dat minimum van 10 tekens :p
Nee dit is niet zichtbaar ivm je blokeert Privesie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee jij bent de enige die dat ziet en weet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, niet zichtbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een vriend wilt blokkeren, dan moet je 'm eerst verwijderen. Dat kan ie uiteindelijk zien als hij jou gaat zoeken in zijn lijst. Als het geen vriend is maar een bezoeker, dan kan het opvallend zijn als je opeens niet meer vindbaar bent. Of als hij jouw naam googled, en daar staat dat je een facebook profiel hebt, maar hij kan 'm niet openen, dan weet ie dat ie geblokkeerd is. En, als hij niet ingelogd is, maar wel op je profiel kan kijken, en daarna inlogt en niet meer kan kijken. Dus...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het enige duidelijke antwoord! Plus +