Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zouden er punten van je Goeievraagtotaal af moeten worden gehaald wanneer je antwoord met een thumb-down beoordeeld wordt? Waarom wel/niet?

Positief wordt nu wel meegerekend, negatief niet. Het zou overigens ook niet goed zijn voor mijn score denk =).

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
466

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Soortgelijke vraag is al eens gesteld, en ik denk dat het beter is dat er geen punten worden afgehaald omdat je dan toch altijd mensen zult hebben die gaan vervelen en overal op het duimpje naar beneden gaan klikken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, toch maar niet. Anders gaat iedereen hier andere mensen omlaag klikken. De meeste zijn hier immers alleen voor de punten.

Niet iedereen btw, voor die mensen zou je het wel mogen invoeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee...
Het is net zo als met de vragen over de Politie, mogen zij overtredingen begaan of niet...

Als jan en alle man loopt de bekeuren, loopt het uit de hand (en niet in de mond...)

dus nee, nee en nog eens nee...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is ook de reden dat ik verzocht heb voor positief/negatief beoordeling naast de bestaande beoordeling. Deze wordt nu onjuist gebruikt of heeft de verkeerde tekst. Zie mijn vraag hierover.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding