Hoe kan ik al mijn accounts op Google, Outlook, Hotmail, Gmail verwijderen?

Door de jaren heen, ik ben al 76, heb ik een aantal accounts aangemaakt maar ik raak er niet meer wijs uit en daarom wil ik al deze accounts verwijderen; Outlook, Hotmail, Gmail, Google. Is er een mogelijkheid om dat te doen? Graag jullie hulp bij dit probleem.

6 maanden geleden
in: Internet
1.2K
redhouse
6 maanden geleden
Wanneer je alle adressen nog weet, kun je via google vinden hoe het moet.
SimonV
6 maanden geleden
Zie:
https://support.google.com/accounts/answer/61177?hl=nl&co=GENIE.Platform%3DDesktop
https://hotmailverwijderen.nl/
https://support.google.com/accounts/answer/32046?hl=nl
samaiphon
6 maanden geleden
ja ik weet nog een aantal adressen maar hoe moet dat dan op Google? sorry ik ben 76 en daar niet zo handig in...

Het beste antwoord

Google/Gmail:
Ga naar je Google-accountinstellingen. Klik op 'Data en personalisatie', en vervolgens op 'Je account of services verwijderen'. Hier kun je ervoor kiezen om je Gmail te verwijderen of je volledige Google-account.

Outlook/Hotmail:
Bezoek de website van Microsoft's account sluiten. Meld je aan bij het account dat je wilt verwijderen en volg de instructies om het account te sluiten.

Het is belangrijk om te weten dat het verwijderen van deze accounts ook toegang verwijdert tot andere services die aan deze accounts zijn gekoppeld, zoals Google Drive of OneDrive. Zorg ervoor dat je alle belangrijke informatie hebt opgeslagen voordat je een account verwijdert. Als je je ergens onzeker over voelt, kan het handig zijn om hulp te vragen van iemand die je vertrouwt of technisch onderlegd is.
6 maanden geleden
samaiphon
6 maanden geleden
dit was een zeer grote hulp en dus top tevreden