Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik van de aanbevelingen van marktplaats af?

Ik heb in Firefox alle cookies gewist van MP. Dan zie ik een neutraal beginscherm, prima dus.
Ik ben echter ook uitgelogd en als ik dan opnieuw inlog krijg ik alle aanbevolen advertenties weer te zien. Zoals een koelkast en buizenradio die ik inmiddels al heb gekocht.

een jaar geleden
in: Internet
1.1K
TurfGraver
een jaar geleden
Deze zijn bij marktplaats onder je account opgeslagen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je krijgt geen aanbevelingen te zien als je uitgelogd blijft, zoals je gemerkt hebt.
De advertenties zijn gelinkt aan je account.
Overigens kun je met Marktplaats Spam-plugin reclame verwijderen.
https://chrome.google.com/webstore/detail/marktplaats-zonder-spam/lekhkeegnegccgaoakphligfonjmaodh
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/marktplaats-zonder-spam/

Wat doe je er precies mee?
• Verwijdert alle bedrijfsreclame bovenaan jouw zoekresultaten
• Verwijdert reclame op de pagina
• Met tabbladen kun je aangeven wat je wel/niet wilt zien op de pagina
• Preview mogelijkheden om het product alvast te bekijken, zonder door te klikken
• Mogelijkheid om verkopers aan een zwarte lijst toevoegen
• Handige statistieken, zoals hoeveel producten er van jouw zoekterm worden aangeboden
(Lees meer...)
Toegevoegd op 25 april 2023 15:03: bron
SimonV
een jaar geleden
janjan
een jaar geleden
Bedankt voor de oplossing! addon geïnstalleerd maar helaas geen verschil ook niet na F5
Jammer.
Je kunt de aanbevelingen van Marktplaats uitschakelen door naar je accountinstellingen te gaan en de optie "Aanbevelingen" uit te schakelen. Dit kan zowel op de website als in de app.
(Lees meer...)
10 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding