Hoe verwijder ik muzieknummers uit mijn playlist van spotify,als ik op de drie puntjes geklikt heb?

En er niet staat nummer verwijderen

2 jaar geleden
in: Internet
4.2K

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk moet je meer naar beneden scrollen. Onderaan moet staan:
'Uit deze afspeellijst verwijderen'.
Als dat niet helpt en er is sprake van een gezamenlijke playlist, dan wordt geadviseerd het nummer via een desktop app te verwijderen.
Zie verder:
https://community.spotify.com/t5/iOS-iPhone-iPad/Cannot-delete-playlist-on-iphone/td-p/4967461
SimonV