ik speel vaak online spelletjes (op laptop), maar mijn internetverbinding is echt vreselijk. Hoe verhelp ik dit?

Mijn internet is echt verschrikkelijk, als ik 'gewoon' internet na sites is het heel snel, maar bij youtube loopt het filmpjes vaak vast. Ook bij online gamen is het vreselijk.. Mijn ping is rond de 500!! Terwijl onder de 100 normaal is. Hoe kan ik dit verbeteren? Het ligt niet aan mijn laptop.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het zal wel degelijk aan je laptop liggen, anders doet je laptop niet zo raar. Maar even to the point. Het is belangrijk dat je sowieso een goede virusscanner hebt. Er zijn ook bepaalde virusjes die je computer heel langzaam maken, die heb ik een keer gehad. Een andere tip van mij is de computer schoonmaken. Oftewel: schijfopruiming. Het haalt allemaal bestanden weg die ander maar op je computer blijft staan. Ik moest een keer een computer 'sneller maken' en toen deed ik een schijfopruiming. Er was zo'n 5 Gb aan bestanden. En daarna was de computer 2x zo snel!

U zou een schijfopruiming kunnen proberen, maar kijk ook eens op deze website: http://www.speedtest.nl/ en kijk wat Uw internet snelheden zijn, als we die weten kunnen wij u misschien beter helpen met dit probleem.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100