Sinds een aantal dagen heb ik problemen met het typen van berichten in yahoo mail; hoe verhelp ik dit?

als ik een bericht type, dan zag ik normaal gezien meteen mijn tekst verschijnen.
nu echter verschijnt mijn tekst met een seconde of 40 vertraging.
heel vervelend zo op gevoel te moeten typen.
hoe komt dit, en belangrijker nog, hoe kom ik hier weer vanaf?
antwoorden graag in jip en janneke taal.

11 jaar geleden
in: Internet
1.6K
Amadea
11 jaar geleden
Welke browser gebruik je?
Amadea
11 jaar geleden
Op Firefox heb ik geen probleem met Yahoo mail. Moet ik er wel bij zeggen dat ik nog altijd de oude versie heb. Misschien dat de nieuwe Yahoo de oorzaak is.
Rieneke1
11 jaar geleden
ik heb internet explorer windows, als je dat bedoelt.
Amadea
11 jaar geleden
Yep, dat bedoel ik.
Amadea
11 jaar geleden
Explorer gebruik ik als tweede browser, en ik heb even de Yahoo mail daar geopend. Dat ging behoorlijk traag. Maar het tikken van een mail gaat wel op gewone snelheid.
Rieneke1
11 jaar geleden
ja, dat traag zijn heb ik al tijden last van, maar goed.
dit is echter heel vervelend; het is spontaan ontstaan, maar ik vrees dat het niet spontaan weer verdwijnt :s
Amadea
11 jaar geleden
Wel, dan kan ik aanbevelen om ook Mozilla Firefox te installeren. Stuk sneller, en met mogelijkheden zoals het blokkeren van ongewenste reclames! http://www.mozilla.org/nl/firefox/fx/
Rieneke1
11 jaar geleden
nee, bedankt, maar ik blijf zitten waar ik zit ;)

Het beste antwoord

hoi jip, ik ben janneke !
mijn ervaring is dat ik uit gemakzucht vaak iemand beantwoordt door bovenaan "reply" aan te klikken, waarmee ik bovenaan de gekregen mail kan beginnen met mijn antwoord.

als je dit een tijdje doet, heen en weer, krijg je een enorme mail die verder en verder groeit dus, waardoor het geheugen steeds zwaarder belast wordt.

het antwoord is:
niet eindeloos elkaar heen en weer "reply"-en, maar af en toe eens een nieuwe aanmaken. mijn ervaring is dat dát helpt.