hoe kom ik achter me wachtwoord van me log in van me kpn modem?

het is het tiepe KPN Experia Box ZTE H220N der staat dan Voer een waarde van 10 ~ 32 tekens ik weet niet wat dat is alls het vandaag niet lukt dan ligt zo die Experia Box is 1000 stukjes en ik betel morgen een oudere tiepe modem met een mindere goede beveligen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je Experiabox in1000 stukjes slaan is NIET hetzelfde als resetten...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik wil deze Experiabox niet meer resetten hielp ook niet bij een wachtwoord kiesen staat der steets Voer een waarde van 10 ~ 32 tekens dus hij is nu in de prullebak morgen heb ik een andre udere tiepe modem met een mindere goede beveligen
ronron1212
8 jaar geleden
Hoop voor je dat die ook werkt.

Antwoorden (2)

je wachtwoord zou op het modem moeten staan ?

als dat ooit veranderd is
moet je even het modem resetten naar fabrieksinstellingen

dan kom altijd die code die op de experia staat weer terug
capthavoc
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik heb hem nooit aan gepast hij staat ook niet aan de achter kant
capthavoc
8 jaar geleden
dat is raar ? zie je niet iets van SiD
en WPA wpa2 pasword ?
geen plaatje met gegevens ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
die zijn het ook niet
capthavoc
8 jaar geleden
wat is precies het probleem geen internet
of probeer je de wifi aan te zetten of zoiets ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
niks werkt maar het geeft niet hij is nu stuk geslagen in kleine stukjes morgen vraag ik een oudre tiepe modem aan daar kan ik wel me wachtwoorden kiessen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik had wel internet ik kan niet bij me instelingen
capthavoc
8 jaar geleden
LOL das eeeh nogal extreem
ik weet niet of je zomaar gratis opnieuw een modem krijgt zonder de oude enigzins goed in te leveren ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
alls ik het niet gratis krijg stap ik naar een andre proveider
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
succes
als je van kpn een ander modem krijgt zal dat altijd een nieuwer type zijn en niet een ouder. houd er wel rekening mee dat ze de oude onbeschadigd terug willen anders krijg je hier een rekening voor. Als je trouwens de eerste keer inlogt op het modem is het wachtwoord leeg, pas na inlog moet je een wachtwoord aanmaken. Als je dit niet meer weet is het voldoende om het modem een harde reset te geven, hierna is het wahtwoord namelijk weer leeg en staat alles in de originele instellingen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een harde reset heeft vraagsteller helaas nogal letterlijk opgevat...