Wat kan ik doen tegen instabiel internet?

Wij hebben glasvezel en een KPN Expedia Box V10A. Ik heb regelmatig instabiel internet (zelfs in de ruimte waarin de box staat) waardoor ZOOM-meetings in de soep lopen. Wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Internet
Griffin
3 jaar geleden
Hoe heb je bevestigd dat je internet 'instabiel' is? Het kan ook zijn dat het heel druk is op de Zoomservers waardoor het e.e.a. niet lekker loopt.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik krijg tijdens de meeting de melding ‘instabiel netwerk’....

Antwoorden (1)

Wat algemene stappen zijn het checken van je modem en dat resetten eventueel, opnieuw verbinding maken met je netwerk. Mogelijk zou je ook gebruik kunnen maken van zogeheten 'boosters'.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dank je voor je tip!