Is er een manier zijn om sneller op google te zoeken?

Voorbeeld, michael jackson, als je dit zo invoert dan krijg je sites die michael, jackson of allebei de woorden bevatten. Nu moet er een manier zijn dat je alleen sites te zien krijgt waar de combinatie, dus michael jackson, te zien krijgt. Weet iemand hoe dit moet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Jazeker, het zoekt al een stuk sneller als je de naam of het anderssoortige gezochte tussen dubbele aanhalingstekens plaatst. "Michael Jackson". Dan krijg je de bierboekschrijver, meer mensen die zo heten, en de artiest. Je zou er dan ook nog bijvoorbeeld cd, muziek, dans of iets dergelijks aan toe kunnen voegen om alleen de artiest te zien.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In dat geval kun je het beste kiezen voor:
"subtropische zwembaden" Tsjechie
Amadea
11 jaar geleden
Ik zou "subtropisch zwembad" Tsjechië gaan zoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet oppassen met het gebruik van de - Als je namelijk per ongeluk michael -jackson tikt
(dus een spatie voor de "-"), dan zoekt hij alles over allerlei michaels, behalve Jackson
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tussen de dubbele aanhalingstekens betekend ook DIT stukje tekst, precies zoals het hier tussen staat opzoeken. Het is niet zoeken naar alleen maar tekst waar beide (of meer) woorden in staan. Kijk hier maar eens: http://support.google.com/websearch/bin/answer.py?hl=nl&answer=136861
Ik weer niet of je dit bedoelde maar Google Chrome zoekt ook erg snel.