Hoe installeer je stap-voor-stap internet bellen? En kan dat ook via wifi / draadloos internet?

Ben niet zo technisch onderlegd. Graag stap voor stap uitleg hoe te handelen. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
capthavoc
13 jaar geleden
ik denk dat je wat meer info moet geven
welke provider etc etc welke software welke hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee! Maak nu gebruik van kpn vaste lijn, maar voortdurend problemen. Internet via Airport draadloos internet buurvrouw (betaal haar maandelijks vergoeding).

Antwoorden (1)

All-in-one pakket ergens bestelling, dus in ieder geval met internet+bellen. Dan simpelweg de handleiding volgen, of als je er bij voorbaat niet denk ui te komen gelijk een monteur meebestellen. Bij een aantal prividers is dit een gratis service, in ieder geval bij Ziggo.
En bellen en internet werk super bij ze!