Hoe krijg ik een verdwenen concept bij g-mail weer terug?

Ik was bijna met een concept e-mail bij g-mail klaar, en plotseling viel die e-mail weg. Bij g-mail worden deze berichten in Concepten terug te vinden, deze keer echter niet. Die staat ook niet Verzonden Berichten en andere rubrieken. Wat nu? Ik hoop niet, dat ik het hele bericht weer opnieuw moet maken.

4 jaar geleden
in: Internet
16.8K

Antwoorden (1)

Dat gebeurt helaas vaker, het kan een fout van Gmail zijn of van jezelf. Die concepttekst krijg je helaas niet meer terug.

Mosterd na de maaltijd.
Wat in het vervolg zou kunnen helpen:

Als je bij het schrijven van een mail “Volledig scherm” verlaat door op de knop rechtsboven te drukken komt het probleem minder voor.

Bij mij verdween de tekst een keer doordat ik in een snelle (onhandige) beweging op [CTRL] A had gedrukt en daarna op de delete-knop. Met [CTRL] Z kwam de tekst weer terug.

Door het installeren van een formulierextensie voorkom je dat ingetypte tekst verdwijnt. Met een extensie als Form History Control (II) kun je tekst altijd weer terughalen.
https://chrome.google.com/webstore/detail/form-history-control-ii/lpcccgcdjibejkgiaeijbmkpbnbkglkb
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/form-history-control/
SimonV