aan wat kan het liggen dat ik altijd opnieuw moet inloggen bij Goeie Vraag?

Ik heb dit al aan de moderatoren gemeld, maar die hebben gekeken naar mijn profiel en er is geen fout . Ligt dus aan mijn browser
Wat gebeurt er:
Ik kan het wachtwoord niet blijvend veranderen, dus niet "blijft ingelogd" realiseren. Er komt dan nl. telkens een oud wachtwoord dat bij de opgeslagen wachtwoorden zit in mijn browser (google)
Dat zou nog niet zo erg zijn, mocht ik niet telkens van Goeie Vraag gegooid worden als ik een vraag beantwoord e.d. en dan telkens weer moet inloggen.
Wat kan ik doen om dit euvel te bestrijden bij mijn browser?

4 jaar geleden
in: Internet
1.4K
LeonardN
4 jaar geleden
Welke browser?
Amadea
4 jaar geleden
Met CCleaner kun je het geheugen van je browser wissen, inclusief de opgeslagen wachtwoorden. Daarna kun je een nieuw wachtwoord opslaan.
HeerVoldemort
4 jaar geleden
Heb ik al meer dan een jaar last van. Alleen op mijn mobiel pakt hij het wachtwoord wel, op de computer niet.
HeerVoldemort
4 jaar geleden
Net als het niet kunnen lezen van reacties en antwoorden. Heb ik nu ook al meer dan een jaar. Ik zie dat er 3 antwoorden en/of reacties gegeven zijn. Maar ik kan er 0 of slechts 1 lezen. Of wel de antwoorden maar niet de reacties, of andersom.
LeonardN
4 jaar geleden
@HVM Dat is geen probleem van een browser. Dat is gekomen door beheer die vond dat oude bijdragen van gebruikers zonder account verwijderd moesten worden. Dat is verkeerd gegaan. Niemand kan die bijdrages meer zien. (volgens mij kan beheer ze wel op aanvraag terugtoveren, maar dat weet ik niet zeker).

Antwoorden (1)

Het is mogelijk om in de instellingen van Google het (opgeslagen) wachtwoord van de betreffende site te verwijderen (klik op de 3 putjes rechts). Daarna kan je wellicht het nieuwe wachtwoord aan Google toevoegen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
liveisgreat
4 jaar geleden
dat heb ik al gedaan. Ik heb het oude verwijderd en het nieuwe er gezet. Maar als ik inlog, komt altijd weer dat oude erop. Hoewel dat dus niet meer opgeslagen staat bij mijn wachtwoorden. Het is echt om knettergek van te worden: bij alles wat ik doe moet ik terug inloggen. Ik kreeg berichten van mensen die exact hetzelfde hebben... dus ook bij Goeievraag telkens moeten inloggen Heel raar is dat, ik heb dat op geen enkele andere site...
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Nog een poging: bij het wachtwoordbeheer in chrome wordt ook de mogelijkheid gegeven om de wachtwoorden in het Google-account te beheren. Is dat al onderzocht?
liveisgreat
4 jaar geleden
ik moet nog altijd constant inloggen. heb het al aan de moderatoren gemeld die zegden dat ze het probleem kenden en er iets aan zouden doen. maar er is nog niets gedaan of het is niet gelukt. erg vervelend