iemand plaatst een artikel van de telegraaf op twitter en mijn naam komt erbij te staan , hoe is dit mogelijk ??????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Amadea
12 jaar geleden
Makkelijk zat, kijk ook maar naar de namen hier op GV. Iedereen kan een willekeurige naam opgeven, je hoeft niet te bewijzen dat jij dat ook daadwerkelijk bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het probleem is ook dat het mijn zwager betreft , hij logd onder zijn eigen naam in , plaatst een artikel uit de telegraaf en mijn naam staat erbij .
Dit gebeurd alleen bij de telegraaf , dit is toch uiterst vreemd of niet ?
Heeft iemand hier een verklaring voor ????

Antwoorden (1)

als je een algemene naam hebt als bijvoorbeeld 'piet de vries', is het niet zo gek als die door meer mensen gebruikt wordt.

Als je op een artikel van de Telegraaf reageert mag je zelf een naam verzinnen, dat hoeft totaal niet je eigen naam te zijn.