Waarin moet ik mijn powerpoint omzetten dat mijn partner het videobestand ook kan zien?

Ik heb twee dagen geleden een vraag gepost over hoe ik een filmpje in een powerpoint bestand krijg.. het omzetten is ook gelukt. ik heb het nu in een powerpoint office 2010 gezet. maar mijn partner kan het bestand nu wel openen, maar ziet het filmpje niet afgespeeld worden. op school krijg ik het filmpje ook niet te zien. ik heb al geprobeerd het powerpoint bestand om te zetten naar een 2003 bestand, maar dan is het helemaal niet te zien.
heeft iemand een oplossing hiervoor..??

Toegevoegd na 1 dag:
Hij doet het nog steeds niet.. hij geeft elke aan: het bestand kan niet worden afgespeeld op het MCI-apparaat. mogelijk is het bestand beschadigd, heeft de verkeerde indeling, of.. (dan staat er niks meer).. kan iemand daar iets mee??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het filmpje moet wel met het powerpoint bestand mee worden gestuurd om het te kunnen bekijken in de powerpoint. Daarnaast moet je wel zorgen dat het filmbestand in dezelfde directory staat als het powerpoint bestand. Voeg het daarna pas toe in de powerpoint. Dan weet je zeker dat filmpje gevonden wordt. Succes is natuurlijk ook afhankelijk van het type filmpje. Zoals een eerder antwoord al aangaf is wmv formaat het beste. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien gebruik je een filmbestand die niet wordt ondersteund op andere pc's/laptop's.
Ik zou eens proberen .WMV files gebruiken als filmpjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
''Misschien moet je een ander soort programma kiezen. Als dat filmpje op internet staat moet je het kopieëren en plakken. Als je dan op je rechtermuisknop klikt kan je het naar de browser versturen. Als dit niet werkt, weet ik het niet. :)

Toegevoegd na 27 minuten:
''sorry dan weet ik het niet.''
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is niet echt een fimpje op internet, anders moet je mijn andere vraag maar even kijken. maar wat voor een programma zou ik dan moeten gebruiken?