Als ik toegang krijg tot het internet in een bibliotheek, kan ik dan een e-mail versturen?

Als ik thuis geen internet heb en ik ga naar de bibliotheek, kan ik dan een mailbox maken en e-mails versturen?
Dank u.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.4K
Ritsuka
9 jaar geleden
ja, gewoon een Gmail of Hotmail aanmaken. Je kunt overal inloggen op dat account.

Antwoorden (2)

Je kunt dan gebruik maken van webmail. Je maakt bijvoorbeeld een account aan bij Gmail, Outlook.com, Yahoo mail, etc. Vervolgens kun je dan gewoon mailen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt géén lokale mailbox maken. Je kunt dus niet het programma Outlook of een ander mailprogramma gebruiken. Het moet dus online.
bamibal
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
En vergeet niet uit te loggen als je vertrekt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Precies zoals het antwoord eerder gegeven. Een email adres is binnen een paar minuten gemaakt. Vergeet niet uit te loggen!! Een voordeel: met zo'n email account kun je op iedere willekeurige pc je berichten bekijken en evt versturen.
De vraag is hoe je toegang kan krijgen tot het internet in de bibliotheek.

Als dat met een pc daar gaat waar je zonder inloggen niet op internet geraakt dan zal het via webmail moeten.

Gaat het om een pc waar je niet op moet inloggen of om je eigen pc? Dan kan je de mailbox koppelen aan je mailsoftware (die je als je geen eigen pc hebt op een stickje installeert, ofwel als portable software ofwel als mailsoftware in bijv. een live-linux-distro.