Hoe moet je reclame maken voor een webshop/site als je erg weinig te besteden heb??

zie vraag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Zorg voor veel links naar je website, zodat je gratis bezoekers krijgt. Ook kom je hierdoor hoger te staan in zoekmachines.
Vaak kan je gratis links krijgen, en misschien kun je met andere websites ook links ruilen.
En het mooie is, dat het helemaal gratis is! Kost je natuurlijk wel tijd.

Ook kun je Adwords (het advertentieprogramma van Google) gebruiken. Je betaald dan alleen een bedrag per klik op je advertentie. Voordeel hiervan is dat je kopers die op zoek zijn naar een bepaald product kan benaderen.
Grote kans dus dat zij ook daadwerkelijk iets in je winkel kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

meld je aan bij zoekmachines. Als je bij google dit intypt ( website aanmelden ) krijg je diverse websites met zoekmachines die je kosteloos gelijk overal aanmelden. Klik bv maar eens op onderstaande link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk ook aan andere mogelijkheden schrijf een persbericht dat je begonnen bent met.....en stuur dat naar de krant, hang tekoop kaartjes in winkels met vermelding van je site, biedt je artikelen ook aan op marktplaats, daar snuffelen mensen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik plaats ook nog wel eens advertenties op www.veilingshopper.nl, en wat ik weet mag daar elke startende ondernemer een half jaar gratis adverteren.
Wel even toestemming vragen!