Kun je gratis films downloaden op je pc, voor niets? Geen virus!

Gratis,snel,en makkelijk. (site)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.7K

Het beste antwoord

Dat kan via torrent
Gebruik als site thepiratebay of zoek er een via torrentz.eu
Meer info over het downloaden van torrents:
http://nl.wikihow.com/downloaden-via-torrents
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, download utorrent via de utorrent website.
Vervolgens zoek je de film die je wilt vinden op via isohunt of thepiratebay. Je kan het ook gewoon doen via Google -> (filmnaam) torrent,
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Films downloaden op je pc zonder ervoor te betalen is heling en dus illegaal... niet doen dus. Ik vind dat gewoon dom. Voor een of twee tientjes heb je legaal een filmpje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Torrents zijn niet per se illegaal. Veel wel. Virussen krijg je er in principe niet van. Als je downloadt via utorrent dan deel je automatisch die films ook met anderen en dat is illegaal als de film niet legaal is, maar er is nog nooit iemand voor veroordeeld. Zou niet eerlijk zijn als jij de eerste zou zijn. Maar via een regulier torrent programma is dus niet legaal, het is eigenlijk in Nederland volledig getolereerde diefstal.
Het is meer als een appel stelen bij je buurman uit de tuin. Niemand doet er wat aan, het kost niets, maar het is niet gratis, het is eigenlijk stelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet waar. Films downloaden voor thuisgebruik mag en is wettelijk niet verboden:

Doe dit met nieuwsgroepen, dit is een flink stiuk sneller en stabieler dan met torrents.

Zie hier hoe je dat doet:

De tutorial is echter niet helemaal correct. inplaats van Grabit moet je Sabnzbd gebruiken.

ook het programma FTD is uit de lucht, als vervanger moet je de online versie van FTD gebruiken: spotplanet.org Dat scheelt ook weer een account.

Ook de stap met nzbindex.nl kun je overslaan, dit is overbodig.

Success!

http://digitalplace.nl/tutorials/internet/67/downloaden-uit-nieuwsgroepen

Toegevoegd na 34 seconden:
Aangezien je met nieuwsgroepen niet upload is het niet verboden, legaal dus!

Toegevoegd na 3 minuten:
één waarschuwing, download je met torrents, gebruik dan niet isohunt of een site die er op lijkt. Gebruik torrentz.com Dat is een search engine die naar de meeste seeds/leech zoekt in heel veel torrent sites, daar heb je iets meer aan dus!