Welke website mis je op het WWW

Is er iets wat je nog nooit bent tegen gekomen en wat je eigenlij mist. Of is er een website waar je het vreemd van vind dat daar er nog geen 1000den van zijn omdat het zo'n handige website is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Een website met de volledige en oorspronkelijke tekst van ALLE boeken die tot nu toe zijn verschenen.
[Google Books heeft alleen de boeken uit het publieke domein...]
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Als er überhaupt websites te bedenken zijn die ik mis dan heb ik ze nog niet gemist...

En ik ben heel erg blij dat er van mijn website er maar eentje is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
van mijn website is er ook maar één. en da's voor sommigen misschien al weer te veel ;-)
Joh, als ik toch echt iets wist te bedenken dat nog niet beestond maar wel verdraaid handig zou zijn... Tja, dan had ik hier wel actie op ondernomen.
Helaas bedenk je zoiets pas op het moment dat iemand anders het al online heeft staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er staat op dit moment een soortgelijke vraag open.
Misschien dat je daar wat antwoorden kunt vinden.

http://www.goeievraag.nl/vraag/onderwerp-bestaat-website.8446
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een website met grappige stellingen, onderzoeken, weetjes etc. iemand een idee?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een site naar de gelddrukpers in amerika, die wil ik ook wel eens laten draaien voor onder de armen uit te delen... links en rechts wel te verstaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een website waar je namen kunt genereren op basis van een naam (Hollandse namen), die ben ik nog niet tegengekomen.
Om iemand goed te vernoemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een website waar je alle radio- en TV programma's live kunt horen/zien, alle speelfilms van de afgelopen 100 jaar kunt downloaden en alle uitgegeven muziek naar je toe kunt halen. O ja, en als je dat doet, krijg je betaald.
AWM
14 jaar geleden
Ik weet niet zeker of het niet bestaat of niet; maar een website dat je kan je een route kan bepalen en een taxibedrijf kan aanklikken en dat er dan een kostenplaatje te zien is. Een soort kruising tussen een prijzenvergelijkingsite en 9292ov.nl

Toegevoegd op 12-05-2009 19:21:40
Om het wat duidelijker uit te leggen; ik wil van a naar b met de taxi. Maar omdat ik niet weet hoeveel het kost is de de drempel hoger. Om dan even de vertrekplaats en de aankomstplaats in te tikken, een taxibedrijf en er staat een indicatie van de prijs van de rit. Ik zou het handig vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De www waar ze winnnende cijfers van de lotto doorgeven (vooraf dan...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vrees dat je ook een inlog wil voor alleen jezelf? Anders moet je steeds flink delen ;)
www.dijockey.nl ?
Kunnen we je interesses leren kennen. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een site waarop een site top 1000 wordt ge plaatst :)