Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik een emailadres uit hotmail staat niet bij de contactpersonen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
622
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe bedoel je? Je vraag is wat onduidelijk

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik moet ook een beetje raden wat je bedoelt, dus iets meer informatie in je vraag toevoegen zou handig zijn, maar ik denk dat dit zou kunnen helpen:
Als je de mail van iemand in je inbox ziet staan en je wilt weten wat het mailadres is kun je heel eenvoudig met je muis de naam van de afzender aanwijzen. Als je niet klikt verschijnt er vanzelf een informatieblok. De tweede regel is het mailadres waar de mail vandaan is gestuurd. Je kunt deze tekst selecteren door er twee keer op te klikken. En kopieren via control+c.
Een andere methode: je kunt de mail in je inbox openen en bovenin klikken op 'Toevoegen aan contactpersonen', en vanaf daar kun je er weer mee werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

uit hotmail? Je bedoelt dat er tussen al je mails al mail van die persoon staat?
bovenaan je mails staat een hok met "E-mail zoeken" het lijkt een hok van bing, die zal ook de maker dan wel zijn, maar daarmee doorzoek je je mailbox.

typ daar de naam van degene die je tussen je mails zoekt, en dan krijg je de mails waar diegene z'n naam in voorkomt, als afzender, als geadresseerde, of waar je die in de mail genoemd hebt.
wellicht is op achternaam zoeken handiger dan op voornaam. of als je je herinnert ooit met diegene gemaild te hebben over een origineel onderwerp, dan kun je daarop zoeken, dat werkt ook.

als je met diegene over aardappelschilletjes gemaild hebt, is dat ook een handig zoekwoord geworden, als je dat niet met iedereen doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding