Als je tijdens het uploaden of downloaden met FileZilla het proces afbreekt, is het bestand dan beschadigd?

Ik heb soms lange que's om te up- of downloaden en moet dan soms snel weg en dan breek ik de hele voortgangsrij af. Kan dat kwaad of niet? Ik heb nooit problemen ervaren maar toch...

Toegevoegd na 10 minuten:
Een kleine toevoeging:
Ik vraag me dus af of FileZilla het bestand als een soort bestand.ext.tmp upload en pas wanneer het volledig op de server staat het omzet naar bestand.ext waarbij hij het oude bestand.ext verwijderd (als ik heb gekozen voor overschrijven).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het bronbestand beschadigd niet omdat die niet geschreven wordt. Het doelbestand kan wel beschadigd worden, omdat deze maar voor de helft op je hardeschijf kan staan. Maar meestal maakt filezilla het huidige bestand af en verwijderd de bestanden in de wachtrij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, het proces is nog niet afgerond, dus het bestand is niet helemaal volledig opgebouwd. Dus het zal niet functioneren.