Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je tijdens het uploaden of downloaden met FileZilla het proces afbreekt, is het bestand dan beschadigd?

Ik heb soms lange que's om te up- of downloaden en moet dan soms snel weg en dan breek ik de hele voortgangsrij af. Kan dat kwaad of niet? Ik heb nooit problemen ervaren maar toch...

Toegevoegd na 10 minuten:
Een kleine toevoeging:
Ik vraag me dus af of FileZilla het bestand als een soort bestand.ext.tmp upload en pas wanneer het volledig op de server staat het omzet naar bestand.ext waarbij hij het oude bestand.ext verwijderd (als ik heb gekozen voor overschrijven).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
906

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het bronbestand beschadigd niet omdat die niet geschreven wordt. Het doelbestand kan wel beschadigd worden, omdat deze maar voor de helft op je hardeschijf kan staan. Maar meestal maakt filezilla het huidige bestand af en verwijderd de bestanden in de wachtrij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, het proces is nog niet afgerond, dus het bestand is niet helemaal volledig opgebouwd. Dus het zal niet functioneren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding