Vraag over CCleaner! Zie uitleg!

Ik heb een heel irritant geval met mijn snert computer. Als ik hem schoonmaak met CCleaner heb ik het vakje 'Recentlijk getypte URL's' aangevinkt. Toch als ik heb schoongemaakt, staat de URL van Goeie Vraag nog opgeslagen als ik goeievraag.nl intik, staat er dus eronder goeievraag.nl/inbox ofzo, maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil dat hij niks meer van Goeie Vraag onthoud! Welk(e) vakje(s) bij CCleaner moet ik dan aankruisen?

Groetjes

P.S. Het help ook niet als ik op het kruisje achter de link klik! Dan blijft ie alsnog staan. Help?!

Toegevoegd na 17 minuten:
Ik heb btw Internet Explorer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien handig om aan te geven wat voor browser je gebruikt? Waarschijnlijk geen IE? Dan heb je denk ik het probleem al gevonden :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is IE? ik ben niet zo handig met PC's :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Internet explorer. De browser die je gebruikt. Waarschijnlijk is dat dus Internet explorer. Andere browsers kunnen zijn: chrome, firefox, safari, opera
capthavoc
13 jaar geleden
staat goeie vraag ook in favorieten ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, internet explorer. Sorry hoor, ben niet zo bekend met afkortingen :P Maar ja die heb ik. En nee, goede vraag staat niet in favorieten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar wat moet ik doen, want het blijft maar staan, ook al wis ik geschiedenis en URLs...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou je wel kunnen helpen want ik heb ook Ccleaner maar de laptops zijn stuk XD
probeer eens; opties op IE en de laatste drukken en dan browser wissen ofsoo.. ik kan niet zien of ik het goed uitlegde...
of anders:: alt + ctrl + del ;D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whaa o.o
damn... heb m'n antwoord op reactie geplaatst XD srry..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
browser wissen bedoelde ik internetopties (a)
hehe...

Het beste antwoord

Autoaanvullen in- en uitschakelen

De Internet Explorer mag zich graag (te) behulpzaam opstellen. Webadressen, formulieren en gebruikersnamen worden al dan niet gewenst automatisch aangevuld. Tik je www.go in, dan zal de browser de adressen van alle bezochte websites tonen die met deze letters beginnen zoals google.com en goed.nl. Een klik op de juiste url volstaat om deze site op te vragen.
Om dit autoaanvullen te bereiken worden alle bezochte sites vastgelegd. Niet iedereen is hier echter gecharmeerd van. Veel mensen vinden de opfloepende webadressen storend of houden er niet van dat de urls's van recent bezochte websites ongevraagd op het scherm verschijnen.
Het automatisch aanvullen kan je uitzetten door in de browser te kiezen voor:
Extra
Internetopties
Inhoud
Autoaanvullen.
Je kan hier los van elkaar het autoaanvullen van websiteadressen, formulieren en gebruikersnamen aan en uitvinken. Om de adressen van de bezochte websites uit het geheugen te verwijderen kan je de geschiedenis verwijderen in het algemene tabblad van de Internet Opties.

Bij internetopties zijn meerdere keuzemogelijkheden die zichzelf wel wijzen, zoals geschiedenis niet opslaan en dergelijke.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het werkt, bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, het werkt.