ik merk,dat er mails zijn verdwenen in mijn hotmail postvak in. waar en hoe vind ik deze terug?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (5)

Bij de map "verwijderd" misschien? Of bij ongewenst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze in je map "verwijderd" of in je map "ongewenst" zijn terecht gekomen, kan je ze terug naar je "postvak in" brengen door er op te klikken en dan verplaatsen naar "postvak in". Als je de verwijderde mails definitief verwijderd hebt, kan je ze niet meer terug krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij hotmail heb je rechtsbovenin een zoekbalkje. Als je van de mail die je zoekt nog de naam van de auteur weet, iets van de naam van het onderwerp of een bepaald woord dat in je mail/bijlagen voorkomt, moet je dit intikken en dan zoekt hotmail voor jou die mail in alle mappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
RECUVA is een gratis programma.
Hiermee kun je als je iets per ongeluk hebt verwijderd terug vinden c.q. herstellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
onlangs was er n probleem bij live/hotmail waarbij er idd mails verdwenen. als je ze zelf niet verwijderd hebt kun je misschien hun support mailen. dan maken ze t schijnbaar in orde.