Bij uitzending gemist kun je programma's opnieuw bekijken. Bij mij lukt het niet het scherm blijf leeg.

Wat ;is Embed deze uitzending.
hoe krijg ik dit voor elkaar dat ik wel de uitzending zie

Toegevoegd na 6 dagen:
Flash Player
-Microsoft SilverLight
-Mediaplayer zijn geinstalleerd met de laatste update

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk heb je geen goede mediaplayer add-on voor je browser geïnstalleerd.

Kijk goed als je een programma probeert te kijken welke je moet hebben.
Wij hebben hier Silverlight van Microsoft en die werkt prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet goed opletten want voor sommige uitzendingen moet je tegenwoordig betalen :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er kunnen verschillende dingen aan de hand zijn. Afhangend van welke uitzending gemist je gebruikt, kan het zijn dat je de player waarmee je wil kijken moet updaten.

Dat kan zijn

-Flashplayer

-Microsoft SilverLight

-Mediaplyer

Bij sommige uitzendinggemist sites kan je bij instellingen ook de player waarmee je kijkt veranderen. Je zou daar nog even kunnen kijken en proberen te switchen naar een andere. Anders zou ik aanraden om gewoon even te googlen naar "Flashplayer Update" "Silverlight Update" en "Mediaplayer update". Zodat je die even stuk voor stuk kan updaten.

Het is eigenlijk ook van belang te weten welke browser je gebruikt! Gebruik je Microsoft Internet Explorer ? Zo ja, dan zou ik aanraden om eens een andere te proberen. Tegenwoordig zijn er veel mensen die overgeschakeld zijn op bijvoorbeeld "Mozilla Firefox" of "Google Chrome".

Ikzelf gebruik altijd Firefox.