Een manier om online geld te verdienen is als affiliate in een partnerprogramma. Dat wil zeggen dat jij op jouw site producten aanbiedt en dat je van de leverancier een commissie uitbetaald krijgt voor elke verkoop.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een soort marketing. Bijvoorbeeld een speciale banner waarbij de site waarnaar gelinked wordt betaald per click
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je bent een affiliate als je linkmateriaal van adverteerders op je website plaatst. Je ontvangt een vergoeding per transactie, klik of respons. In algemenere zin ben je een soort zakenrelatie, je werkt samen zonder er deel van te zijn.

Verder zijn er vele definities van, zie URL.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een filiaal. Je wordt een filiaal van een bedrijf. Je kunt producten van dat bedrijf verkopen via je eigen site of via een link naar de pagina van dat bedrijf. Je ontvangt een vergoeding als iemand via jouw pagina een product koopt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vertaals: partner. Oftewel: Een bedrijf dat een minderheidsbelang / partner relatie heeft ,met een ander bedrijf. Zoals al eerder geantwoord: Het is bekend geworden via internet affiliate programma's ewaar je met een website producten aanbiedt / reclame maakt voor producten van een andere site. maar formeel is het gewoon 'Partner', oin de zakelijke zin