Is er een plaats (online) waar ik allemaal karaoké video's kan vinden?

Hallo

Binnenkort organiseer ik een karaoké-avond (met karaoké set, microfoons, projector... enzo), omdat er daar geen internet is, zal ik de video's op voorhand moeten downloaden.
Maar in plaats van ze 1 voor 1 te moeten zoeken en downloaden, moet er toch ook een website zijn ofzo die een hoop van die video's heeft gebundeld.

Liefst heb ik een lyrics video waaruit de stemmen zijn weggehaald (dus enkel instrumenteel).

Alvast bedankt!

5 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Antwoorden (1)

Deze website is wellicht wat je zoekt: https://www.karaoke-versie.nl/
Amadea