Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik het javascript van Google Analytics ook los opslaan en met de regel <script type="text/javascript" src="js/analytics.js"></script> aanroepen?

Ik heb zojuist mijn trackingscript voor Google Analytics los opgeslagen als "analytics.js" in de map "js" van mijn website. Nu wil ik dat script aanroepen met de regel in de head van mijn pagina's, in plaats van de regels javascript-code overal in te plakken. Tot dusver vindt Analytics de code nog niet. Maar zou dit wel moeten werken?

Toegevoegd na 3 uur:
Inmiddels heeft Google Analytics inderdaad mijn site gevonden (en vice versa). Voor iedereen die het ook graag wilde weten: dit werkt dus :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
421

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Is dat de code om je website te meten in analytics? Deze code zet je in de footer van je website voor Ander kijk je even ergens in de broncode van een website. Op deze manier worden alle pagina's meegenomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding