Betaal je meer voor internet als je televisie een internet-tv is?

Als ik bijvoorbeeld op YouTube ga ofzo betaal ik dan extra voor mijn internet of hoe werkg dat ?

5 jaar geleden
in: Internet
1.1K
TurfGraver
5 jaar geleden
Zal van je abonnement afhangen.
Je verbruikt meer data maar of je daarvoor meer moet betalen?

Antwoorden (1)

Nee. In de regel niet. Als je internet hebt van Ziggo(kabel) of KPN(DSL) is dat onbeperkt. Het maakt dus niet uit of je de hele dag YT bekijkt op je PC of op je TV.