wat is het voordeel van een gmail adres?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
1.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat voor de 1 een voordeel is, hoeft voor de ander geen voordeel te zijn. Veel mail aanbieders bieden heel veel overeenkomsten en zitten de verschillen vaak in lay-out en gebruikersgemak. Probeer te kijken naar wat jij zoekt en handig vindt van de e-mail aanbieder. Op basis daarvan kom je waarschijnlijk bij een e-mail aanbieder uit, waar jij ook echt voordeel van hebt en die prettig voor jouw werkt. Voorkom dat je overstapt vanwege een klein "voordeel", als je vervolgens alleen maar problemen hebt met synchroniseren van contacten, telefoonlijsten, agenda's en niet overweg kan met de nieuwe lay-out.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Goede aanvulling, Grummes. De lay-out van gmail vind ik persoonlijk een drama.

Antwoorden (2)

Gemakkelijk overal inloggen, en je hebt gelijk een hoop externe opslagruimte.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ter aanvulling: het gemak van overal in kunnen loggen speelde met name in de begintijd van hotmail en gmail. Tegenwoordig heeft elke zichzelf respecterende internteprovider wel een webmail-applicatie waardoor je ook een emailaccount van hen op elke willekeurige computer kunt benaderen.
Het is internet provider onafhankelijk. Je kunt je mailadres behouden als je van provider wisselt.