Yahoo mail beta werkt heel slecht en soms niet en laat niet toe dat je naar de eerdere versie terugkeert. Is hier sprake van fraude?

Is er dan écht geen manier meer om terug te keren? Moet ik nu bij hotmail gaan en kan ik dus mijn huidig adres niet meer bewaren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Amadea
12 jaar geleden
Heb je wel de bij http://www.goeievraag.nl/vraag/yahoo-mail-voorgesteld-nieuwere-snellere.212888 beschreven methode geprobeerd? Het zou mogelijk moeten zijn om éénmalig naar de klassieke versie terug te keren! Wat ben ik blij dat ik het zelf niet geprobeerd heb, want de vorige keer dat ze een nieuwe versie aan wilden smeren was die ook al niet beter dan de klassieke - die werkt nog altijd uitstekend!

Antwoorden (2)

Het is niet voor niks een beta. Fraude, hoezo? Je was niet verplicht de beta te downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel is dit een vervalste Yahoo-versie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het is een beta, een proefversie, een soort test.
ik heb geen problemen met deze versie, al laadt hij wat langzamer. En als je er problemen mee blijft houden maak dan een Gmail of Hotmail adres aan en bij elke mail die je beantwoord geef je het nieuwe adres door en/of aan al je contacten.