Hoeveel gb videokaart heeft je pc nodig voor gta5 ??

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
2.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Alles full blown op high detail geeft bij mij 6687MB aan gebruikt VRAM. op een 1080ti. Als je de sliders een tikkeltje naar beneden doet kun je met een 6GB uit de voeten, want de (financiële) stap van een 1060 6GB -> 1080 8GB of 11GB is voor velen net eventjes tè.

Antwoorden (3)

Ik heb zelf een 1060 6gb van aorus en hij werkt top ik kan spelen met hoge fps. maar ik raad het ook aan om een goede processor te kopen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik heb zelf nu een GTX 960 met 4 GB die geoverclockt is, mijn processor is een AMD FX-8350, ik zit op zo'n 55-65 fps, voor mij genoeg
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Met alles op ultra in GTA-V haal je met zo'n GTX960 max. 42 fps, en dat is rete-storend als je scherm met 60hz ververst.
Met een vrij nieuwe videokaart met meer dan 1 gb vram zou je gta5 kunnen spelen. Dat wel op lage onstellingen of een lagere resolutie. Ik denk dat je met de meeste kaarten met meer dan 4 gb vram en ddr3 of hoger gta 5 op hoge settings kan spelen