Als ik nu.nl intik in URLbalk en dan spatie dan kan ik zoeken op nu.nl, is dat nieuw?

Is dat specifiek voor nu.nl en nog een paar sites of kan dit met alle sites?

Toegevoegd na 3 minuten:
https://ibb.co/djs0KG

6 jaar geleden
in: Internet
1.3K
SimonV
6 jaar geleden
Nieuw of uniek... ;-)
Ik krijg gewoon nu.nl met een spatie te zien (Chrome en Firefox).
LeonardN
6 jaar geleden
Bij FF lukt het niet idd. Andere die werken zijn:
-tweakers.net
-hardware.info
-youtube.com Ook in incognito/private mode werkt het, dus het is geen extensie.

Het beste antwoord

Nee, dat is niet nieuw.
Ga naar:
chrome://settings/searchengines
Als daar nu.nl bij je standaardzoekmachines staat, zal Chrome zo reageren.

Toegevoegd na 10 minuten:
Het kan waarschijnlijk met alle sites. Voeg bijvoorbeeld Vinden.nl toe, met als query https://www.vinden.nl/?q=%s, en je krijgt hetzelfde effect.

Toegevoegd na 16 minuten:
Edit: standaardzoekmachines -> standaardzoekmachines of "andere zoekmachines"
SimonV
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
+ Het staat onder "andere zoekmachines" Heb er een aangemaakt voor GV
https://www.startpagina.nl/v/zoek?q=%s Maar chrome lijkt ze bij mij te verzamelen, heb echt 100den zoekmachines in die lijst.
SimonV
6 jaar geleden
Inderdaad, standaardzoekmachines of "andere zoekmachines".
SimonV
6 jaar geleden
Door GV [spatie] te typen kun je zo snel zoeken binnen GoeieVraag.
Al geef ik toch de voorkeur aan googelen met: site:startpagina.nl/v ........
LeonardN
6 jaar geleden
Inderdaad is de zoekfunctie hier niet meer helemaal je-van-het, maar als ik het me goed herinner komt daar verandering in met de nieuwe site.