Waarom kan ik geen account aanmaken en ook niet inloggen bij Spotify?

Ik heb nog geen Spotify-account voor zover ik weet. Ik wil dus een account aanmaken met mijn mailadres maar dan krijg ik de melding: Sorry, deze e-mail is al in gebruik. Vervolgens probeer ik met diverse wachtwoorden in te loggen maar die zijn allen incorrect. Als ik een nieuw wachtwoord wil aanvragen krijg ik deze melding: Blijkbaar gebruik je je Facebook-gebruikersnaam en -wachtwoord om in te loggen op Spotify. Om je Facebook-wachtwoord te wijzigen, ga naar je instellingenpagina op facebook.com. Als ik dan vervolgens met mijn facebook probeer in te loggen krijg ik de melding: You do not have a Spotify account connected to your Facebook account. If you have a Spotify account, please log in with your Spotify credentials. If you do not have a Spotify account, sign up.

Wat te doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Mogelijk heb je een oudere versie van Spotify geïnstalleerd. Probeer de nieuwste versie te downloaden en installeren. Als dat niet werkt, controleer dan of je internetverbinding stabiel is en of je firewall niet te streng is ingesteld.
Bronnen:
een maand geleden