Hoe deel je de WIFI verbinding van je iPhone?

Ik heb een iPhone SE (iOS 10) en ik wil graag mijn wifi verbinding delen via een hotspot, dus niet met mijn mobiele data. Kan dit via een app of via iets anders?

6 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je kan inderdaad je Wifi verbinding niet delen met een ander mobiel apparaat. Als die optie er wel zou zijn zou dat alleen mogelijk kunnen zijn met open wifi verbindingen aangezien je zelf dan ook een beveiligingssleutel voor elk apparaat moet hebben. dus het kan alleen met je verbinding van je provider 4G etc.