Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Volgens de statistieken op de top-paginageven de gebruikers van deze site gemiddeld 15 antwoorden en stellen ruim 3 vragen per dag.

Voldoe jij aan deze gemiddelden?

Gebruikers 2000+
Antwoorden 30000+
Vragen 6296
30000+ : 2000+ = 15 antwoorden
6296 : 2000 = ruim 3 vragen.

Qua vragen redden we het wel, antwoorden net niet.
We zien het niet als een "must" om dit aantal te halen, maar het het is wel grappig zo in de buurt te zitten.

In de laatste zin van de vraag moeten jullie dat "per dag" vergeten.
Zie hieronder de eerste reaktie van Lala.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
507

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ben verre van gemiddeld.
Die top-lijsten boeien mij eerlijk gezegd ook niet zo erg.

Vragen stel ik omdat ik iets wilt weten waar je zelf niet achter kunt komen, niet om de punten.
Antwoord geef ik als het nog niet eerder is geweest of wanneer ik denk dat mijn mening er toe zou kunnen doen, niet om de punten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Thanks!
:-)

Andere antwoorden (7)

Ik ben kennelijk niet zo'n vrager. Ongeveer twee vragen per week.
Qua antwoorden klopt het aardig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niemand heeft per dag drie vragen die niet op een andere manier te beantwoorden zijn dan door ze op deze site te stellen. Conclusie: deze site wordt voornamelijk bevolkt door mensen die aandacht zoeken en/of verder niets nuttigs te doen hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mijn eigen pagina heb ik nu 12 vragen gesteld in ruim 3 weken. Dus dit zijn er 4 per week...

Verre van gemiddeld dus...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat, nu de vraag enigzins is aangepast (dank ;-)) dat bovenstaande gebruikers wel boven het gemiddelde uitkomen. Ik in ieder geval wel, met mijn rium 300 antwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In het begin stelde ik meer vragen, maar stelde vast dat originele vragen stellen geen sinecure is. Ik geef grif toe dat ik het moeilijker heb vragen op niveau te stellen. Mijn vrolijkste vraag heb ik zelf veel lol aan beleefd over de schrootwaarde van de Eifeltoren in Parijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik geef ongeveer wel 15 antwoorden per dag, maar stel alleen een vraag wanneer ik het echt niet kan vinden in google, dus niet zo veel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik lijk gemiddeld 1 vraag per dag te stellen, maar ik was me daar niet van bewust. 15 antwoorden haal ik zeer zeker wel... En op sommige dagen heb ik wel 3 of 4 beste antwoorden erbij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding