wie kan mij helpen met het achter halen van het gps adres van een foto ?

Ik ben zelf niet zo slim met computers.
Wie helpt mij aub

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank je maar ik kan dat echt niet zelf
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Volgens mij is dat uberhaupt niet mogelijk, op die manier de locatie van een afbeelding traceren. Je moet geluk hebben dat iemand weet waar het is.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Gooi de foto in http://pastebin.com/
en publiceer de link dan kijk ik even voor je.
Of stuur een berichtje met de URL
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Veel smartphones en de betere digitale cameras slaan inderdaad exif data op (alhoewel je dat dan ook weer soms expliciet eerst aan moet zetten).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Marleen: "Volgens mij is dat uberhaupt niet mogelijk, op die manier de locatie van een afbeelding traceren." Echt wel...

Antwoorden (1)

Gebruik een EXIF reader zoals Exif Pro om meta-data zoals de GPS coördinaten uit de jpg te halen. Let wel, niet elke foto slaat dit soort informatie op.