Hoe word je totale weergaven van je youtube kanaal geteld?

ik heb een youtube kanaal met 15 filmpjes. en als ik de weergaven van elk filmpje bij elkaar op tel dan kom ik op een ander antwoord uit dan dat er op mijn youtube kanaal staat. dus op mijn youtube kanaal stond toen dat ik ongeveer 900 vieuws had in totaal alleen toen ik de weergaven dus van alle video's bij elkaar optelden kwam ik op 1000+ vieuws uit. hoe werkt de telling dus van al je weergaven op je hele kanaal? het werkt niet om al je weergaven van al je video's bij elkaar op te tellen.. of toch wel? ik weet het niet, kan iemand reageren.....

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Volgens mij wordt de totale weergave berekent door alle "aparte" kijkers bij elkaar op te tellen. Dus een persoon meerdere keren een filmpje kijkt, wordt dit in de totale weergave als 1 berekent, terwijl dit bij je filmpjes per keer wordt berekent