Kan je op itunes ook betalen met een pinpas?

Bijvoorbeeld met een ing pas , of een van abn amro?
Of mag dit alleen een creditcard zijn, en waarom dan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als je het digitaal wil doen is betalen met een creditcard alleen mogelijk.
Waarom? Omdat apple hiervoor heeft gekozen en blijkbaar niet met ideal o.i.d. wil werken. Waarschijnlijk ook, omdat als jij je eenmaal heb aangemeld met je creditcard de kans groot is dat je 'perongelijk' aankopen doet. En met een creditcard kan dat niet worden terug gedraaid.

Buiten dat, als je geen creditcard hebt, of hem niet wil registreren is er ook nog de mogelijk om een itunes-card aan te schaffen bij winkels zoals Game Mania.