waarom is er voor t-mobile nog steeds geen 4g in oss?

Ik betaal al van af augustus tot nu voor 4g alleen in oss is nog geen 4g? Ze zegen dat het over 3 maanden komt maar waarom zolang bij t-mobile?!?!
Dit is all een lange tijd zo dat er geen 4g is in oss en enkele dorpen/Steden buiten oss....
Iemand antwoord daarop?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
9 jaar geleden
Dan zet je 4g weer uit

Het beste antwoord

Andere providers hebben al wel 4G masten staan, maar T-mobile wil het grootser aanpakken door alle masten te vervangen en samen te laten werken. Dat betekent dat ze de oude masten eerst allemaal moeten vervangen door nieuwe zendapparatuur. Heb je daar wat aan, amper. Het ziet er uit als een prestigeproject voor T-mobile door alle andere providers de ogen uit te steken met dat zij wel een 900mhz netwerk hebben, schijnt betere service te geven, maar dat moeten we nog maar afwachten.

U moet langer wachten, omdat T-mobile zo graag de concurrenten de ogen uit steekt.