Hoe kan je zien welke Emails je allemaal hebt gehad in de laatste jaren? want ik heb mijn email nodig van 5 jaar geleden

om mijn hyves te verweideren

Weet jij het antwoord?

/2500

Emails worden verwijderd van de emailserver. Je zult zelf de emails nog moeten hebben, anders zijn ze voorgoed verloren. Of je moet nog een harde schijf hebben waar de PST of OST files opstaan. Die zijn te lezen.

Om je hyves te verwijderen, heb je niet perse de welkomstmail van destijds nodig. Wat dat betreft is het zoeken dus zinloos.

Probeer het eens zo , op de algemene pagina van Hyves? http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=da Via de HELP-optie daar , kan je ook nog op mee manieren zoeken (zie de FAQ's) of contact meet een beheerder opnemen. Succes!

Als jij je mail van 5 jaar geleden niet bewaard hebt, dan zul je het mailtje dat je zoekt niet terug kunnen vinden. Hiermee kan het verwijderen van je hyves nog wel een leuke uitdaging worden. Ik neem aan dat je het mailtje zoekt om aan je wachtwoord te komen, om in te loggen om je hyves te laten verwijderen. Daarnaast neem ik aan dat je momenteel een ander adres hebt dan toen je 5 jaar geleden je aanmeldde voor hyves, anders had je via wachtwoord opvragen je wachtwoord al wel naar je e-adres laten sturen. In dat geval kun je het beste contact opnemen met het hyves-beheer. Leg ze je probleem uit. Kan zijn dat je een kopie van je legitimatie mee moet sturen om te bewijzen dat het echt jouw hyves is die je wilt laten verwijderen. Succes.

Je schapen kun je weiden, maar je Hyves wil je verwijderen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100