Hoe kan je zien welke Emails je allemaal hebt gehad in de laatste jaren? want ik heb mijn email nodig van 5 jaar geleden

om mijn hyves te verweideren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Emails worden verwijderd van de emailserver. Je zult zelf de emails nog moeten hebben, anders zijn ze voorgoed verloren. Of je moet nog een harde schijf hebben waar de PST of OST files opstaan. Die zijn te lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om je hyves te verwijderen, heb je niet perse de welkomstmail van destijds nodig. Wat dat betreft is het zoeken dus zinloos.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Als jij je mail van 5 jaar geleden niet bewaard hebt, dan zul je het mailtje dat je zoekt niet terug kunnen vinden.

Hiermee kan het verwijderen van je hyves nog wel een leuke uitdaging worden. Ik neem aan dat je het mailtje zoekt om aan je wachtwoord te komen, om in te loggen om je hyves te laten verwijderen.
Daarnaast neem ik aan dat je momenteel een ander adres hebt dan toen je 5 jaar geleden je aanmeldde voor hyves, anders had je via wachtwoord opvragen je wachtwoord al wel naar je e-adres laten sturen.

In dat geval kun je het beste contact opnemen met het hyves-beheer. Leg ze je probleem uit. Kan zijn dat je een kopie van je legitimatie mee moet sturen om te bewijzen dat het echt jouw hyves is die je wilt laten verwijderen.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je schapen kun je weiden, maar je Hyves wil je verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Hyves wordt veel gemekkerd, dus daar zitten ook veel schapen... En als je daar de weide wat weider wilt maken, kun je het verweideren ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, Fiederieke, daar zijn hier al ontzettend veel discussies over gevoerd. Het zij zo...