hoe download je een video van +20 min van eender welke site op een mac?

Ik heb ooit eens enkele video's op een website gezet en die wil ik nu graag terug want ze staan niet meer op mijn computer (de computer waar ze opstonden is gecrasht, heb nu ondertussen een andere). Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, maar de video's zijn ongeveer 25 minuten lang, en met de meeste dingen lukt het niet om die te downloaden.
Ik heb nu een macbook air. Hoe kan ik die video's downloaden? (zodat ze gewoon op mijn computer staan)

alvast bedankt!

ps. alle video's die ik wil downloaden zijn video's die ik zelf gemaakt heb

Toegevoegd na 16 minuten:
pps: de video's staan niet op youtube

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (3)

probeer een clipgrap ? dat moet ook werken op andere sites dan youtube
lukt het niet dan hoor ik het graag dan zoeken we verder
capthavoc
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
Ook niet als je de url direct plakt ?
welke site en welk bestandformaat is het ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je browser Firefox nog niet op je Mac geïnstalleerd? Daarvoor is een prima gratis add-on beschikbaar: Video DownloadHelper. Werkt op vrijwel alle websites. Je kunt bovendien kiezen op welk formaat en met welke extensie je de filmpjes wilt hebben.

https://support.mozilla.org/nl/kb/firefox-downloaden-en-installeren-mac
https://addons.mozilla.org/NL/firefox/addon/video-downloadhelper/